Doprava Zdarma nad 100 €
100% Oficiálny merchandise
Otvorené PO – PIA 10:00 – 18:00 (obedná prestávka 12:00 - 12:30)

Kedy dostanem svoju objednávku?

Vaša objednávka bude spracovaná do 1 - 2 pracovných dní po prijatí (v prípade platby dobierkou),

prípadne v rovnakom termíne po prijatí platby (v prípade platby vopred).

V prípade osobného vyzdvihnutia obdržíte informačný email s výzvou.

V prípade odovzdania kurierovi bude doručená do 2-3 pracovných dní. Od spoločnosti Geis obdržíte e-mail so sledovacím

číslom vašej zásielky. 

Termíny doručenia sú orientačné, pri veľkej vyťaženosti fanshopu alebo kurierskej služby, sa môže doba dodania predĺžiť. Sledujte náš Fanshop pre viac informácií.

NÁŠ TIP! V popisu každého produktu nájdete informácie o dostupnosti produktu alebo o dobe jeho výroby.


 

Kedy dostanem svoj dres, sublitričko alebo iný produkt na objednávku?

Každý dres je jedinečný a vyrábaný na zákazku. Výroba personalizovaného, hráčského i bezmenného dresu trvá štandardne 20 dní. Vo fanshope nájdete vždy vybrané veľkosti dresov skladom ihneď k odoslaniu - pre ich aktuálny stav nás kontaktujte telefonicky.

NÁŠ TIP! Skontrolujte si pozorne vybranú veľkosť dresov podľa veľkostnej tabuľky priloženej v galerií produktu. Personalizované dresy nie je možné vrátiť, dá sa ich len reklamovať z kvalitatívných dôvodov.


 

Ako môžem objednávku zaplatiť?

Objednávku môžete uhradiť:

  • online platobnou kartou
  • bankovým prevodom na náš účet
  • dobierkou pri prevzatí tovaru
  • službou Paypal v prípade zaslania objednávky do zahraničia

Kompletné informacie o možnostiach a cenách platby najdete tu.

NÁŠ TIP! Platba on-line platobnou kartou je najrýchlejší a najpohodlnejší spôsob platby objednávky. V prípade, že sa platba z akéhokoľvek dôvodu nepodarila, maximálne do následujúceho pracovného dňa od nás obdržíte e-mail s bankovými informáciami k platbe objednávky. 


 

Kde se môžem na tovar pozrieť?

Na tovar sa môžete prijsť osobne pozrieť či si ho vyskúšať, a to priamo vo Fanshope. Všetky produkty máme skladom priamo na predajni.

NÁŠ TIP! V prípade produktu na objednávku nás najprv kontaktujte telefonicky. Obvykle máme na predajny vzorku produktu a pomôžeme vám s odpoveďami na všetky otázky.


 

Čo keď si vyberiem nesprávne?

Nič sa nedeje. Všetky vaše nepersonalizované objednávky môžete zdarma vymeniť alebo vrátiť, a to do 14 dní od prijatia objednávky. Viac informácií a postup vrátenia nájdete tu.

 


 

 

Prečo musím niektoré produkty platiť vopred?

Vybrané produkty našho e-shopu (ako personalizované dresy, originálne dresy atd.) je možné platiť len vopred a nikdy nie na dobierku. Dôvodom je personalizácia produktu.

NÁŠ TIP! Platba vopred je úplne bezpečný spôsob úhrady objednávky, pri ktorom nehrozí žiadne zneužitie vašich údajov. Pokiaľ objednávate prvýkrát a nie ste si istý výberom produktu, navštívte náš fanshop osobne. 


 

Prečo sa nedá zaslať vybrané produkty kurierom?

Niektoré krehké či objemné porukty nie je možné zaslať službou kurierov z dôvodu možného poškodenia pri preprave. Tovar si ale môžete vyzdvihnúť priamo u nás na predajni. Ďakujeme za pochopenie.

Je možné zaslať objednávku aj iným spôsobom ako prepravnou spoločnosťou Geis?

Nedá sa. Všetky vaše objednávky zasielame výhradne spoločnosťou Geis parce. Prípadne si pre ne môžete príjsť osobne na našu predajňu. 

Do zahraničia zasielame prostredníctvom balíčkou slovenskej pošty. 

NÁŠ TIP! Viac informácií o možnostiach a cenách dopravy sa dozviete tu.


 

Akú veľkosť si mám vybrať? 

U každého produktu nájdete v galérií produktu veľkostnú tabuľku. Podľa toho si môžete vybrať správnu veľkosť vášho trička, mikiny, teplákov či iného textilu.

V prípade ďalších otázok ohľadne produktov nás kontaktujte. 

NÁŠ TIP! Každý produkt (napríklad každé tričko, každá mikina atď.) má svoj vlastný rozmer. Znamená to, že veľkostné tabuľky nie sú univerzálne. Preto si radšej vždy u každého produktu prekontrolujte jeho rozmery.


 

Čo keď nie je moja veľkosť / farba vybraného produktu v ponuke?

Napište nám na e-mail alebo na sociálne siete (FB, IG). Skúsime sa pozrieť, či nemáme posledný kus priamo na predajni a prípadne sa dohodneme na objednávke.

NÁŠ TIP! Chýbajúcu veľkosť vám nedokážeme zaručiť, preto s nákupom vo fanshope moc nečakajte.


 

Je možná rezervácia produktov?

Produkty vám môžeme odložiť na predajni, bohužiaľ však na max. 24 hodín. Potom ich opäť dávame do predaja. Pre rezerváciu produktov nás vždy kontaktujte telefonicky. 


 

Chýba vám vo fanshope nejaký produkt?

Je niečo, čo vám vo Fanshope chýba? Produkt, ktorý už nie je skladom alebo máte nápad na nový design? Napíšte nám e-mail alebo nás kontaktujte na sociálnych sieťach. Zistíme dostupnosť produktov či sa pozrieme na váš návrh. 

NÁŠ TIP! Chýba vám vo fanshope bežne dostupný suvenír, ktorý ste ešte pred týždňom videli? Ozvite sa nám. V prípade doobjednávky produktu vám dáme vedieť približný termin opätovného dodania na predajňu.


Ako uplatniť promoakciu alebo darček k nákupu?

Na našom e-shopu sa môžete stretnúť s rôznymi promoakcia ako doprava zadarmo, akcia 1+1 zadarmp, darčel k nákupu, atď. Vždy sledujte konkrétne informácie na banneroch alebo priamo v popise uvedených produktov.

Akcia doprava zdarma - pri dosiahnutí čiastky nákupu uvedenej v podmienkach akcie, sa doprava automaticky nezapočíta do ceny objednávky. 

Akcia 1 + 1 zdarma - druhý produkt dostanete automaticky zdarma (tzn. neuvidíte ho počas objednávky), v prípade potreby napište do poznámky objednávky veľkost alebo variantu produktu zdarma.

Akcia darček k nákupu - v prípade akcie dárčeku k nákupu, vám bude darček poslaný automaticky pri splnení podmienok uvedených v rámci podmienok akcie. Darček neuvidíte priamo pri vytváraní objednávky.

V prípade nejasností nás kedykoľvek kontaktujte.

NÁŠ TIP! Pokiaľ máte zľavový kód, napíšte ho priamo v košíku do určeného políčka. Pozor, je potrebné rozlišovať veľké a malé písmená. Pri percentuálnej zľave na nákup sú všetky písmená veľké.


 

Ako môžem fanshop kontaktovať?

Fanshop môžete kontaktovať telefonicky na čísle +421 910765542 - len počas otváracej doby fanshopu. Pokiaľ sa nemôžete dovolať, je pravdepodobné, že práve obsluhujeme zákazníkov na predajni. Prosím, obraťte sa na nás e-mailom fanshop@szlh.sk alebo nám napište na sociálne siete - FB alebo IG