Doprava Zdarma nad 100 €
100% Oficiálny merchandise
Otvorené PO – PIA 10:00 – 18:00 (obedná prestávka 12:00 - 12:30)

Záruka a reklamácia

 

Na všetky produkty Fanshopu, ktoré si zakúpite, sa vzťahuje 2 ročná záručná doba.

Taktiež máte možnosť vrátenia tovaru v lehote do 14 (kalendárnych alebo pracovných) dní od zakúpenia, v prípade, že Vám doručený tovar nevyhovuje (veľkosť, materiál, iný dôvod). V tomto prípade musí byť splnená podmienka - neporušený stav tovaru (nepoškodený, nenosený, nepoužívaný).

Personalizované produkty (s vlastným menom a číslom) nie je možné vrátiť.

 

Reklamácia

Reklamovať (vrátiť) tovar môžete bez udania dôvodu (do 14 dní), v prípade, že ste ho nijako neznehodnotili, podľa uvedeného návodu :

  1. Informujte nás o probléme telefonicky alebo emailom

E-mail  :   fanshop@szlh.sk

Telefón :  +421 910 765 542

 

  1. Vrátenie reklamovaného tovaru prostredníctvom :
  • kamennej predajne Oficiálneho fanshopu Slovenského ľadového hokeja – osobne
  • pošty na adresu (priložiť vyplnený Sprievodný list)

Sprievodný list 

Adresa doručenia:

Zimný štadión O. Nepelu
Odbojárov 9
831 04 Nové Mesto 
Bratislava

 

  1. Priebeh reklamácie
  • po obdŕžaní reklamovaného tovaru sa tovar zasiela k dodávateľovi na posúdenie nedostatkov
  • dĺžka trvania reklamácie je 30 kalendárnych dní
  • po vyriešení reklamácie Vás budeme kontaktovať
  • v prípade akýchkoľvek otázok ohľadne reklamácie nás kontaktujte e-mailom alebo telefonicky

 

  1. Výsledok reklamácie
  • Dodávateľ reklamáciu uznáva – bude Vám doručený nový tovar; v prípade nedostatku daného tovaru Vám bude ponúknutý peňažný poukaz (na nákup iných produktov) alebo vrátenie peňazí

 

  • Dodávateľ reklamáciu neuznáva – v tomto prípade Vám bude vrátený Vami zaslaný výrobok, nakoľko na základe výsledku analýzy bol reklamovaný produkt vyhodnotený ako chybný, vplyvom zlého používania (kvalita a spracovanie výrobku nemali vplyv na momentálny stav)

 

  • Opakovaná reklamácia – máte nárok na vrátenie peňazí (3-krát reklamovaný výrobok)